júl
1

 Ma amikor barátom telefonon bejelentette, hogy beiratkozott a bécsi egyetemre olyan mély letargiába estem, hogy valamit muszáj volt csinálnom, hogy eltereljem a gondolataimat.

Felpattantam a biciklimre és eltekertem a város szélén fekvő AlphaPark és Family Center komplexumba ami tőlem kb. 5 kilométernyire van. Végigjártam a boltokat, New Yorkerben megtaláltam álmaim topját: japános, rá van írva hogy Konnichiwa! meg Sayonara!, kettő édes chibi gésával és tokiói látképekkel. Egyből az a top jutott róla eszembe amit a MANGO adott ki egy-két éve és annak gésás volt a mintája és az is hasonló mintázással volt megoldva. A megjelenése óta kerestem azt a pólót, de úgy néz ki végleg lemaradtam róla. De amint kapok fizetést száguldok majd a NewYorkerbe mert 3000Ftért nem fogom ott hagyni.  Amikor a földszint ruhaboltjait végigjártam, gondoltam felnézek a Toy Starba. Tudtam, hogy ott régóta van Nintendo DS Lite (utoljára még 50000Ft volt) és most észrevettem, hogy van Nintendo DSI is!!! Az egyik kedves eladó hölgy jött és kérdezte, hogy segíthet-e valamiben. Kérdeztem, hogy a Nintendo DSi mennyibe kerül? Jelenleg NDSL= 49990Ft NDSi=50990Ft A lány megkérdezte, hogy szeretném-e megnézni. Mondtam, hogy igen, az nagyon jó lenne mert eddig csak neten láttam. Kinyitotta a vitrint és kivette az egyik NDSi-t odavitte a pulthoz (és itt kerekedett el a szemem) egy szikével felvágta a ragasztott részt, kivette a konzolt, kicsomagolta és odaadta. Azonnal felszökött a vérnyomásom amint a kezembe vettem a kis mütyürt... Aztán belém bújt a kisördög és megnyomtam a Power gombot amíg az eladó nem figyelt oda. És bekapcsolódott... Angol nyelvű volt a kezelőfelülete. Az eladóslányok teljesen megvoltak döbbenve, hogy hogyan értek hozzá. Kipróbáltam minden funkciót, bő fél órát játszottam a képszerkesztőkkel, megmutattam, elmagyaráztam mi mire képes. A lányok teljesen megvoltak lepődve, hogy ez tényleg ennyi mindenre jó?:-'D Lefotóztam őket, átszerkesztettem a képeiket, elmagyaráztam a DSI Ware lényegét, ők meg tökre örültek, hogy végre valaki elmagyarázza melyik luk mire való meg, hogy ez nem csak egy sima játékkonzol. Minden aggodalmam szertefoszlott amikor láttam, hogy milyen (ugyan kissé pixeles) jó képeket készít a belső és külső kamerája is. A 133 MHz egyáltalán nem volt lassú, egyáltalán nem akadt a gép, minden opció tökéletesen működött. A hangszerkesztő rész is jól szuperált bár azzal csak egy sima "Helló!"-t szerkesztgettem :D DE szép tiszta hangja van ennek is. Belenéztem a PictoChatbe, átállítottam mindenféle színt, ébresztőt stb. Érdekes, hogy hiába ott az a 2 év infószak, egy Windows-t nem tudok újratelepíteni. Itt meg mint egy profi úgy megértettem elsőre mindent. Az sem okozott gondot, hogy a WiFit beállítsam és amikor végeztem a játszadozással egy egyszerű formatálással visszahoztam a rendszert az eredeti állapotába. A gép tényleg pici, a képen lehet látni, hogy a hüvelykujjam simán végigér az alján, a kijelzők jó minőségűek, bár egy feliratos animét nem biztos, hogy tudnék rajta nézni, de egy szinkronos filmet minden nehézség nélkül:)

ÉS EKKOR JÖTT AZ AMITŐL FEJRE ÁLLTAM! Az eladó közölte, hogy a mai napon a városban szétosztottak egy kuponfüzetet amiben az AlphaParki ToyStar minden 8550Ft fölötti vásárlásra ad 30% kedvezyményt július 12.-ig!!! Számoljunk: 50990FTnak a 70%-a = 35693Ft!!!!!!!!!!!!! Száguldottam haza, elmondtam apukámnak és azt mondta, hogy keressem meg a mai újságok között a kupont, vágjam kis és tegyem el mert Ő majd 8.-án kap fizetést és akkor összeszedjük valahogyan a pénzt. Ilyen mázlim is csak nekem lehet ^o^

A bejegyzés trackback címe:

https://nortongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr421220684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

santoran 2009.07.01. 20:32:10

Kissé más jellegű élményre számítottam, de... Azért ezért is irigyellek hallod XDD
Most azon agyalok, h. megkérnélek, h. vegyél nekem is egyet (persze kifizetném), de most nincs rá lóvé :/

Viszont ki az a hülye, aki nem DSi-t vesz, mikor az csak 1 ezressel drágább amúgyis? XD

Az eladócsajok meg idióták.

santoran 2009.07.01. 20:32:44

Ja, meg azt a pólót már múltkor én is megvettem, feketében :D Szürke is jó lett volna, de abból már csak s-es volt, az meg rám nem jó sajna :(

NortonGirl 2009.07.01. 20:52:06

Nem voltak idióták, ők csak az ilyen konzolokhoz nem értettek. Az volt az édes, hogy az egyik csaj vagy 150centis volt és mutattam neki ezt a Relatives effektet (amikor kettő arcot összemos) Ő meg azon agyalt, hogy hívja a férjét és megcsinálom nekik, hogy tudják hogyan nézne ki a gyerekük XD

NortonGirl 2009.07.01. 20:57:25

Szandi én nagyon szivesen felajánlanám, de egyelőre örülnék neki, hogy ez a 35ezer Forint összejönne pár nappal nyaralás előtt. Persze kupont tudnék szerezni neked.

santoran 2009.07.01. 21:15:03

Áh, köszi, de 12.-éig szerintem úgyse jutok le Sopronba, szóval ez most sajna kimarad :(

NortonGirl 2009.07.02. 21:41:29

Elküldeném postán:P

wildgica · http://wildgica.hu 2009.07.08. 20:27:15

Hmm, sokszor az eladók nem értenek a cuccokhoz, pedig a minimum, hogy tudják, mit, hogyan lehet adott áruval csinálni... :)
Nekem DS Lite-om van pár éve, nagyon meg vagyok elégedve vele, de DSi-t is veszek majd, mert minden Nintendo konzolra szükségem van. :P
süti beállítások módosítása