jún
28

Eddigi AMVim :)

Címkék: anime | Szerző: NortonGirl | 5:56 pm

Gondoltam, hogy írok egy listát az eddig készült AMVimről. Összesen eddig 6 komolyabb alkotásom volt amiből jelenleg 3 van állandó publikációra bocsájtva.

Trinity Blood: Esther Blanchett

Anime: Trinity Blood

Zene: Origa - Inner Universe (S.A.C. G.I.T.S. Op1)

Szoftver: Windows Movie Maker

Története: Ez az AMV Esther Blanchettről szól, a magyar apácáról. Eléggé drámai a története a lánynak, aki a saját múltjával sincs tisztában. Nekem személyszerint nagyon tetszik a karaktere mert kedves, kissé ügyetlen, jószívű, de talán főleg azért mert vörös hajú (minden pozitív, vöröshajú női karaktert nagyon tudok csipázni, talán mert mindegyikben a lehetséges cosplay alanyt látom meg:)). Az anime maga zseniális, pörgős a története, bár egyes részeknél nehezen követhető. El kéne majd olvasnom a mangát, remélhetőleg abban nincsen nyitott befejezés. Ezt az AMVt nagyjából 3-4 óra munkával sikerült elkészítenem. A művet egy barátom AMV versenyére készítettem, mert szerettem volna felmérni a vágó-szerkesztő tehetségemet más otakukkal szemben. Nagyjából másfél évig foglalt helyet a Youtube szerverein, általánosságban véve tetszett a közönségnek. Viszont amikor a Youtubera rájött egy nagy cenzúramánia, tulajdonjog sértés miatt letörölték -.-" Nemrégiben feltölttem az indevideóra, hogyha a Világ nem is, a magyar közönség had lássa és alkosson véleményt az AMVmről amiben leég a Mátyás templom:D Nem raktam az AMV történetébe budapesti jeleneteket mert az aláfestő zene így is eléggé rövid volt. (Még szerettem volna beletenni Esther megkoronázását is, de nem akartam erőltetni már a végét.) Összességében én nagyon elégedett vagyok vele, nagyjából ez volt a második AMVm 14-15 évesen, ami szerintem egész jóra sikerült.

Idiot Boyfriend alias GoldenBoy

Anime: Golden Boy

Zene: Jimmy Fallon - Idiot Boyfriend

Szoftver: Windows Movie Maker

Története: Ez az anime az eddigi legimádnivalóbb ecchi komédia amit eddig láttam:D Történetről csak annyit, hogy Kintaro egy huszonvalahány éves srác aki otthagyta az egyetemet , hogy helyette inkább a való életben szerezze meg a tudást. Mindenből igyekszik a legjobbat kihozni, állandóan jegyzetel, tanulmányoz és Quantum Leaphez hasonlóan neki is van egy fő küldetése: megvédeni a szűz lányok szivét a férfiak okozta fájdalomtól, még akkor is ha saját testi épségét kell kockára tennie. Ez az AMV is szintúgy egy barátom versenyére készült. Csemegézget Kintaro legnagyobb hülyeségeiből, úgy beállítva őt mint egy idióta pasit. Szenvedtem egy kissé a vágásnál, hogy pont az adott jelenet a szöveghez passzoljon, de szerintem az időzítés itt is jó lett:) Hagyom viszont az önfényezést, majd a közönség megmondja, hogy megbotránkoztató-e vagy élvezhető:) A Youtube ezt a videót is letiltotta az "erőszakos" elemek miatt...

Air ~Sand In My Shoes~

Anime: Air TV és Movie

Zene: Dido: Sand In my Shoes

Szoftver: Windows Movie Maker (máshoz nem értek>.<)

Története: Ezt a kultuszanimét szerintem nem nagyon kell bemutatnom, az AMV feldolgozza Misuzu és Yukito-san és néhány mellékszereplő történetét. Enyhén spoilerveszélyes tartalom, de szerintem nem lövök le minden poént vele. Ez volt az az anime amit egymás után nagyjából 4szer néztem végig és a reakcióim a következők voltak: 1. végignézés: Bőgtem 2.: Mégjobban bőgtem mert jobban megértettem a történetet 3.: Szipogtam 4.: Uborkapakolástól kezdve a jégakuig mindent kipróbáltam, hogy ne könnyzacskókkal kelljen iskolába mennem és kiszáradtak a könnycsatornáim:P Annyira átérezhető ez az anime, a történet, az ábrázolásmódja, a karakterek személyisége, hogy az ember nem tudja megunni. A történetet nem egyféle módon lehetne értelmezni, van aki úgy fogja fel, hogy Misuzu valójában egy ideg és immungyengeség szerű betegségben szenvedett amit párhuzamba vontak a boldogtalan angyal szenvedéseivel. A movie is egy másik értelmezést ad a történetnek, amit érdemes megnézni. Véleményem szerint ez az eddigi legjobb AMVm, a Youtubeos értékelések is eléggé dicsérik és nagyon sok szép és kedves szót kaptam a kommentelőktől.

Wolf's Rain - Linkin Park

Anime: Wolf's Rain

Zene: Linkin Park - Breaking The Habit

Története: Ez volt az első AMVm amit még 14 évesen készítettem el egy iskolai feladathoz amiben a Movie Makerrel kellett videót alkotni. Én ezt választottam beadandó feladatnak mert szerintem mindent használtam hozzá amire a Movie Maker lehetőséget adott. Viszont a kemény munkát nem fogadták úgy az iskolában mint ahogyan azt elvártam volna. A tanár nem hitte el, hogy ez az én munkám merthogy ilyet nem 14 éves kislányok csinálnak, az osztálytársaim pedig jöttek a maguk előítéleteikkel (annak idején szerintem én voltam az egyetlen az évfolyamon aki animéket nézett rendszeresen és akkor ez még nem is volt akkora divat mint most, amikor minden második tucatlány kiscsitri nagy otakunak tartja magát...). Ezt az animét nagyon szerettem, az első olyan mű volt amit rendszeresen minden nap néztem. A hangulata, a története és a karakterei mind elragadóak voltak. Igaz a vége után jóideig depressziós hangulatom volt, nem is igazán lehetett értelmezni hogy akkor ez most jó vagy rossz ending-e. Úgy terveztem még, hogy az egész sorozatból csinálni fogok egy AMV feldolgozást ami magában foglalja a teljes történetet. Ez a tervem viszont a Movie Maker állandó lefagyásai, a pár órányi munka utáni kékhalálok és a hasztalan reinstallok teljesen elvették kedvem az alkotástól. Úgyhogy lassan kénytelen leszek betanulni egy komolyabb programot is.

Eezekn kívül még van 2 másik AMVm amiket már nem találok, valószínűleg egy Windows reinstall áldozataivá váltak. Volt köztük egy Kenshin OVA és valamilyen beazonosíthatatlan szomorú zene, és Origa Rise című számára egy CG-s animékkel foglalkozó AMV amit a győri Kisfaludy Napok pályázatára küldtem be, de nem kerülhetett zsűrizésre, mert mint utólag kiderült, egyenlőre semmilyen filmes vagy más digitális anyagot nem fogadnak el, csakis olyat amit helyben elő lehet adni...

Ennyi lett volna az összegzés az eddigi AMVimből. Tervezem, hogy ezen a nyáron a Late Night Alumni néhány számára fogok pár nyugisabb AMV-t készíteni.

Köszönöm, hogy végigolvastad ezt a bejegyzést:)

~NortonGirl~

A bejegyzés trackback címe:

https://nortongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr731213856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luminate 2009.06.29. 08:40:03

szia Norton, itt Miri, szóval a legjobb szerintem a Wolf's Rain-es lett! :) Az nagyon tetszett, de nagyon sokat dobott rajta h Linkin Park - Breaking the Habit-re vágtad. :) (amit nagyon imádok...:D)

Ha vágói szemmel nézem, mert azt is tanultam annó ögyetemben, akkor a Golden Boy, és a Trinity Blood nem lettek olyan jók, sokszor nincs szinkronban a zene azzal ami a képen történik, és így kicsit ritmustalan lesz, de az ötletek jók! :)

Az Air-nél a dal nagyon tetszett, csak annó amikor AMV-zni akartam engem is rögtön lehurrogtak, hogy feliratos animét ne is tegyek bele, szerezzek raw-ot, ami elég körülményes, szóval kábé ott abba is hagytam. Szóval erre ha van lehetőséged majd figyelj.

Egyébként meg csak így tovább. Érdemes lenne megtanulni a Vegas-on vágni, állítólag nem egy nehéz progi, de a moviemaker-nél kevesebbszer fagy le, és kicsit pontosabb munkát ehet véle végezni. :) Szerintem, ha komolyan fejlődni akarsz a témában látogass el az AmvArt 2.0-ára, és nézelődj, kérj tanácsot, nézz sok-sok AMV-t, mert ott a hazai AMV-készítés krémje. :)

Örültem az összeállításnak! :)

Ja, azt nem mondtam, de én Edius-sal vágok, eléggé nehézkes és körülményes progi, a Vegas az igazi.

NortonGirl 2009.06.29. 12:17:36

Amúgy én szándékosan szoktam benne hagyni a feliratot. Néhol ez ad értelmet a jeleneteknek. Érdekes én a GoldenBoynál igyekeztem mindig a szövegnek úgy ahogy megfeleltetni a jeleneteket.

santoran 2009.07.01. 20:08:04

Szandi vagyok, csak regisztráltam h. tudjak már kommentelni XD

Nekem is a Wolf's Raines tetszett a legjobban ^^ Nem lehet, h. a tanár azt hitte, h. te is rajzoltad (nem csak vágtad) vagy valami, és azért hurrogta le?

És most eszembe jutott, h. régen tökre meg akartam nézni a Trinity Blood-ot, szóval lehet beiktatom a nyárba...

De annyiban csatlakoznék Mirihez, hogy a feliratot szerintem sem jó bennehagyni, engem pl. kifejezetten zavartak. Ha *nagyon muszáj* értelmet adni a jelenetnek, akkor inkább te írj bele valahogy szöveget.

Összességében azért gratu, ügyes vagy :) A Movie Maker szerintem sem egy rossz program, én egyszer egy sulis videót csináltam vele - és bár megszenvedtem, mire kiismertem, de azért ha nem épp a következő hollywoodi alkotást vágja az ember, simán használható.

NortonGirl 2009.07.01. 23:48:59

Köszönöm Szandi! Már úgyis tervezem, hogy kitanulok egy jobb szoftvert. Mint látni lehet néhány AMVnél csinált olyat a Movie Maker amikor írtam ki a kész filmet, hogy egy két vágás között beütött egy pillanatig látható másik képet... Ezt a hibát csak akkor lehetne kivédeni ha az ember egyhuzamban legyártaná a filmet, amit valljunk be úgy is túl időigényes...
süti beállítások módosítása