jan
2

Jövőkép

Címkék: napjaim suli | Szerző: NortonGirl | 2:02 pm

Eljött egy új év számos nehézséggel és kihívással együtt. Mivel régen blogoltam, és szükségem lenne egy listára, leírom újévi fogadalmaimat és terveimet.

Akkor...

NortonGirl Újévi Fogadalmai:

1, Megcsinálok egy Goethe B2-es nyelvvizsgát. Ahhoz képest, hogy mennyire németutáló voltam, miután az iskolában szembesítettek vele, hogy egy 94%os emelt irodalom érettségit vért izzadva is csak nehezen lehet megírni, arra jutottam, hogy inkább csinálok egy emelt angol érettségit és csinálok egy középfokút németből, hogy a KRE japán szakára szükséges pontok meglegyenek. Viszont!!! Páran tudják rólam, hogy a barátom Bécsbe jár egyetemre, szintén japán szakra. Miután eleinte dacosan gúnyolódtam a soproni mekibe betérő osztrákokon, rájöttem, hogy Bécsben legalább máshogyan viselkednek az emberek, tandíjmentesség van, normálisabban kezelik a hivatali ügyeket, nincs felvételiponthatár, csak pár követelmény, így arra jutottam a biztonság kedvéért előtérbe helyezem azt, hogy a nyelvvizsgával kimehetek majd Bécsbe, viszont egyszerre felvételizni is fogok a KRE japán szakára a biztonság kedvéért. A bécsi szakon a szakirodalmak többsége angolul van, az órák németűl és japánul folynak, de teljesen a nulláról kezdik a nyelvtanítást. Ha ügyes vagyok akkor már egy JLPT 3-4 előnnyel lehetek ott és folyamatosan tanulhatom magam is a japánt, hogy pár év múlva talán megtudok majd akkor szerezni egy JLPT2-es vizsgát is.

2, Lefogyok cirka 10 kilót, ugyanis az elmúlt évben eléggé figyelmetlenül tömtem magamba mindent amit amúgy nem szokásom. A mekis éjszakai műszakok során párszor hozzájutottam mekis kajához, de volt amikor annyit dolgoztam, hogy 4 napig csak gyorskaját ettem. A rákövetkező héten meg betegállományban pihentem otthon:D Úgyhogy illene rendbekapnom magamat, főként azért is mert frászolok a fiatalkorú elhízás miatti betegségektől is. (Lsd. cukorbetegség)

3, Többet fogok tanulni. Igen, igen, már csak a nyelvvizsga és az előrehozott érettségiim miatt is muszáj lenne. Tervezem, hogy jelentkezem középfokú társadalomismeret, és egy emelt angol letételére. Az angolra már csak azért is mert ugye több érettségi pontot ér, valamint ha most megcsinálom, jövőre felszabadítok magamnak pár órát. Például keddenként délután 4ig iskolában vagyok, hazaérek bezuhanok az ágyba a fáradtságtól és utána képtelen vagyok leülni és rendesen tanulni. És mindezt úgy, hogy amúgy azona  napon 4-5 órám szokott lenni, és cirka 4 óra szabadulna fel nekem ami érettségi előtt értékes idő lehet.

4, Többet fogok olvasni. A múlt évben szégyelnivalóan kevés könyvet olvastam, nem is beszélve a kötelezőkről amik kellenének érettségire. Szeretnék több japános könyvet, a Warcraft könyveket, valamint minden kategóriából legalább 5 könyvet. Krimit és hasonlóakat például még nem olvastam, de nagyon sok érdeklne.

5, Félrerakok pénzt az egyetemre, meg csak úgy magamnak is. Ideje lenne elkezdeni takarékoskodni mert eléggé zavara, hogy havonta keresek 30000Ftot és 2 héttel a fizetés napja után nem sok pénzem marad. Perselyt már vettem, amikor mgtelik nyitok egy takarékszámlát és magamat ismerve lekötöm, hogy te tudjak hozzányúlni és egy laptopra tudjak gyűjteni.

6, Ez a számomra az egyik legjelentősebb fogadalom. Mivel az internet, a World Of Warcraft, az internetes médiumok az életem részét képezik, sokat vágytam rá, hogy valahogyan én is vagy ismertebb blogger, vagy Youtube-os ikon legyek. Az áttörés terve már megvan, csak egy rendes videószerkesztéshez használható gép kell és akkor megkísérlem majd magamévá tenni a Youtubeot. A tervemet egyelőre nem bocsátom nyilvánosságra, ha elkészül az első projekt akkor majd meglátjátok;)

7, Többet blogolok majd. Szerintem senkinek sem kell elmagyaráznom, elég megnézni a postok közötti időkülönbséget:)

Ha eszembe jut még valami akkor feltétlenül írok majd róla.:) Látom, hogy nem keveset vállalok, de idővel remélhetőleg sikerült utolérnem magam és 2011-ben nyelvvizsgástul, mindenestül, némi pénztartalákkal álhatok majd neki A Zegyetemnek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://nortongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr651666392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása