már
1

I'm back!:)

| Szerző: NortonGirl | 3:34 pm

Jó régen nem írtam. Érdekes, hogy pont akkor jön rám a blog írósdi amikor, kivételesen sok időm van egy vasárnap délután vagy éppen nem ájuldozok a fáradtságtól. A legutóbbi bejegyzésem óta kaptam hideget-meleget az élettől (főleg a jegesebbik oldal felé kanyarodtam az elmúlt hetekben). Ma rám jött, hogy érettségi tételeket akarok irogatni angolból. Nagy lelkesen keresni is kezdtem a könyveimet, de hát csaknem otthagytam az iskolában???:-@ Tegnap pedig az volt az ötletem, hogy mi lenne ha japánt tanulnék, mert az legalább érdekel. Nagy örömömre cirka fél óra alatt lejött torrentről a Basic Kanji Book, amiből a japán tanárnőm is tanít. Neki is álltam volna kinyomtatni a feladatokat amik a könyvben vannak erre kiderült, hogy a legutóbbi áramszünetkor a nyomtatómban elakadt valami és állandóan foglaltat jelez. Édesapámmal kb. 6 órán keresztül vesződtünk vele, kipróbáltunk már szinte minden drivert amit csak találni lehetett hozzá mikor 3 óra múlva váltottunk a hardver javítására. Valószínűleg egy érzékelő elromlott. Apukám azt mondta nem ér annyit a nyomtató, hogy megjavítsuk max veszünk majd egy másikat. Úgyhogy egyelőre várhatok hogy legyen valami. Addig is kereshetek lefűző mappát és A5ös lapokat amikre kinyomtathatom majd a papirosokat. Bár egyelőre még messze vagyok a vizsgától, de érdemesebb lesz hajtani. Bár azt sem tudom egyelőre hogyan leszek képes a Angol közép sz. érettségi--->angol közép sz. nyelvvizsga--->JLPT4--->Angol emelt érettségi (amire viszont marhára kéne tanulnom mert ezt fogom tovább vinni a pontszámításkor) folyamatot véghez vinni. Anyukám pedig kitalálta, hogy oldjak meg egy régebbi Rigó utcai tesztfeladatot és Ő majd az alapján eldönti, hogy érdemes-e a műkörmöse helyett egy nyelvtanfolyamra költenie a nyugdíját. Nem mintha heti egyszeri korrepetálás annyira halálos költség lenne úgy ha még én is beszállok a cirka 30ezeres fizetésemből. (Amiből 10-5ezer forint ha marad.) Érdekes módon a netes feleletválasztós tesztekből 95% körüli végeredményeim vannak, mégis az iskolában fatális idiótának érzem magam amikor a drága ukrán/orosz/nemtudommilyen angoltanárom a felelésnél még mielőtt megszólalnék mondja, hogy nem jó, nem így akarom hallani, ide nekem így van leírva. Kérem szépen, az érettségi egy IDEGEN NYELVBŐL, abból áll, hogy bemagolom a válaszokat minden témakörből, amik a szóbelin lesznek??? Maximum átolvasom, hogy milyen szókincs kell és miről érdemes beszélni, de akkor sem mondatról mondatra bemagolni?! Nem mintha az angol tanárom magától tudna egyetlen mondatot is mondani. Csak azt hallom tőle angolul, ami előtte van a papíron. Miért hagynak egy ilyet dolgozni? Ő az adófizető szülők pénzén eléldegél, de mi diákok meg majd éhen halunk, mert amikor lehetett volna nem tanítottak meg minket rendesen arra a nyelvre, amit az egész Világon használnak és emiatt nem kapunk majd munkát vagy az egész fizetésünk majd a tanfolyamokra fog elmenni? Tudom, hogy hihetetlennek hangzik, de ez számomra is felfoghatatlan.

Pozitívabb mederbe terelve a postot olvasgattam Szandi blogját. Ő egy kedves ELTE japán-német szakos lány, aki nagyon jókat tud írni a japán szakos mindennapokról és lehetőségekről. Érdemes hajtani ezért^_^ Az Ő oldalán találtam a plurk.com oldal által kínált kis programocskát. Jelenleg ez látható a szövegem mellett bal oldalt. Nagyon aranyos szerintem, és ami kivételesen jó benne, hogy MSNezés közben is tudunk bejegyzéseket és gondolatokat leírni. :D Az Ő oldalán találtam egy jó kis tesztet, ami a személyiségünkhöz passzoló színekből készít el nekünk egy szivárványt. Én is megcsináltam és ez jött ki belőle:

Your rainbow is intensely shaded white, black, and blue.

 
 
 
 
 
 
 

What is says about you: You are a powerful person. You appreciate friends who get along with one another. You share hobbies with friends and like trying to fit into their routines. People depend on you to make them feel secure.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.

Van benne szerintem igazság. Azért jó, hogy nem csak én gondolom úgy, hogy néha rám tör a megfelelési vágy^_^

Lassan zárom mondandómat, mert holnap reggel 8ra a szokásos 10 helyett kell beérnem, mert készülünk illemtanversenyre, 2től rögtön suli után pedig még 4 óra meló is vár rám.

Juj, de jó lesz! XD

A bejegyzés trackback címe:

https://nortongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr28973471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása