máj
8

Ùjabb blogpost, immàron eggyel kevesebb nyüggel a vàllamon. Ugyanis vègre tùl vagyok a vàrva vàrt angol közèpszintü ìràsbelin. El`ösdzör is elnèzest Kérek az esetleges helyesìrasi hibàkèrt, mert jelenleg baràtom gèperöl ès Német billentyüzetèröl ìrok amin egyelöre nem jöttem rà a hosszù Ü ès Ö ìràsára. 

Tegnap vègre valahàra tùlestem az angol èrettsègi ìràsbelin. A reggelem nem indult tùl fènyesen, ugyanis 05:30kor keltem a Telepopmusik Breathe cìmü szàmara. Nosza viszont pont kèszen lettem 06:50-re ès màr kint is àlltam a buszmegallòban mert Még a vizsga elött szerettem volna csokit venni. Csakhogy a dràga KisalföldVolàn ès a vàrosi kormànyzàs keresztülhùzta a szàmìtàsaimat. Ugyanis sikerült a Hìd utcàt (amin a buszok töpsège a környèkünkön közelekedik) teljes hosszàban lezàrni ès ìgy a buszok gyakorlatilag fölös 20 percet keringtek 3 (!!!) utcàban mielött visszaindultak volna a belvàros felè... ìgy sikerült 07:10 helyett 07:40re beèrnem:P Ugyanis egy Késöbbi buszra szàltam fel gondolvàn, hogy majd àtszaàllok, dehàt nem jött be:P Amire beèrtem màr mindenkit elhelyeztek, de az angoltanàrnöm külön nekem foglalt egy fèlreesö helyet mert tudja, hogy ha mondjuk orrfùjàst vagy hasonlòt kell hallgatnom miközben dolgozom elèggè nyügös leszek.

Ùgy alles HATÀROZOTTAN nem volt nehèz az èrettsègi ìràsbeli rèsze. Amint megvolt a 60 perces Reading azt kèrdeztem a hirtelen jött megnyugvàs utàn, hogy most hirtelen èn tudok tùl sokat vagy ez nagyon lightos? Hàt az volt... Vègig:D De nem baj, enyeg, hogy meglegyen az ötös:) Egyedül a Grammar dinòs rèsze ès a Listening Peter The Great feladata volt nehezebben kivitelezhetö. Hazaèrve vigyorogtam egy sort az fn.hu-n megjelent cikken (link késöbb). A megoldàsokat miutàn megnèztem (majdnem) teljesen megnyugodtam, hogy ez tènyleg egyszerü egy müsorszàm volt... Anyukàmna felolvastam a cikket amiben azt ìrtak, hogy aki elmegy közèpszintü èrettsègire ès megkapja az 5öst annak, egy közèpszintü nyelvvizsga is simàn összejönne. Ebben egy kicsikèt kètelkedem, de ha összeszednèm magam ès bevedelnèk pàr RedBull lehet, hogy meglenne a lèlekjelenlètem ahhoz, hogy összekaparjam a pontokat egy Rigò utcaihoz... Màr csak az irodalom kisèrettsègi ès a javìtò dolgozatok vannak hàtra fizikàbòl, kèmiabòl ès bioszbòl. Az elsö kettöt megèrtem, de bioszol mindig 4es 5ös voltam amikor az ideihez hasonlò anyagot vettünk. Egyszerüen könnyebben fogom fel. De làtom, hogy ez a tanàrnö tènyleg nem igazàn szeret minket... Már amiket néha mond az is elèggè elveszi az ember èletkedvèt.

Most viszont abbahagyom az ìrast mert jön a NANA az Animaxon!!!:D Remèlem nem fogok tùl nagyot csalòdni a szinkronban.

Bye *_*,

NortonGirl

A bejegyzés trackback címe:

https://nortongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr571110608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása