már
1

Második bentom

| Szerző: NortonGirl | 9:10 pm

Pár hete rámjött a gondoskodószerelménekmásnaprabentótkészítgetőanyakezdemény hajlam így nagy filózgatásba kezdtem arról, hogy milyen bento összeállítást kéne készítenem a barátomnak. Mielőtt leírnám két órás szöszmötölös-pepecselős próbálkozásaimat a konyhában inkább beillesztem a végeredményt:

 

 

 

 

 

 

(Mentségemre legyen ez nem a frissen készült állapota. Tessék rászámolni az éjszakai hűtőben ücsörgést, az iskolába jutás tortúráját és végül a padban borulós 2 órát mire a barátom beért az iskolába és odaadtam neki.)

A bentó felső tartójában láthatunk majonézes-tonhalas keverékkel töltött sushit. Tormakrémes sonkatekercs szívalakúra kivágott kígyóuborka szeletekkel. Minden elemet elválaszt egy egy fél karika kígyóuborka. Amikor ezzek a szinttel kész lettem ránéztem a sushi falatokra és olyan arctalanak tartottam őket. Így hát pár felegyufaszál vékonyra vagdalt norival egy (fertőtlenített) szemöldökcsipesz segítségével sebészi pontossággal ráoperáltam a smileykat a sushikraXD Több bentóban is láttam már ezt és arra gondoltam drága szívem szottya hogy örülne ha rávigyorogna a tízóraija.

Az alsó szinten látni lehet tamagoyaki tekercset megtömve sajtos párizsival és vékony szeletekre szelt trapista sajttal. (Különös tehetségem van hozzá, hogyan kell a nagyon magyar kajából japános kinézetű eledelt csinálni. Ezt bizonyítja az anyukámnál nagy sikernek őrvendő gulyásleves kockából készült lében megfőzött cérnametélt husival a tetején. Ez lenne Rámen, ala pacaljunkie rajongóknak :D ) Mellette mandarinnal elválasztva egy kis rózsaszínzselatinnal fixált, vaníliás tejberizs. Először csak zselatint akartam, de nem találtam rózsaszínételfestéket, hogy gusztábnak tűnjön. Hát csaknem rózsaszín lett a zselatinportól a cuccos amikor belekervetem? XD Az de csudijó volt :D

Másnap barátomnak sikerült az átadást követő egy órában elpusztítania az egészet osztálytársai (állítólagos) irigy tekinteteinek kereszttüzében. Szerinte finom volt, de neki az előző jobban ízlett... Paradicsomhús, halszelet, szójacsíra, csirkehús tempura tésztába mártva és tocsogó-fröcskölő olajban kisütve és egy dobozba dobálva jobban ízlett. Mit akarok én itt elérni az egészséges életmóddal? T-T Nekem attól függetlenül ez az összeállítás lett kedvencem. Magamnak is készítettem belőlle a pároméval párhuzamosan, csakhogy az én dobozomba a szétesett, randa külcsínyű falatok domináltak, hogy legalább az elfogyjon. Az én osztálytársaim meg azt nézték, hogy juj ez igazi sushi????? A rántotta tekercsről megmondtam, hogy természetesen köze nincs a sushihoz ^o^

A bejegyzés trackback címe:

https://nortongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr35974235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása